看《我要成名》

潘家辉:“妈,你觉得我究竟系五系入错行列?我未问过尼de野个何。”

区阿妈:“不如甘问啦……你五好问下我有无嫁错你阿爸。”

潘家辉:“切……咳……”(小声)

区阿妈:“唉……错有错著,做左就左嘎啦,无得后悔嘎,最紧要嘎列就系做好本份,                等老嘎时候都五洗后悔。系五系啊?”

查实,理想就系甘嘎野啦。五系咩人都可以达成,但系如果你无训身去做,你又永远都五可能成功。好多人都会系奋斗前进嘎途中,问自己,“究竟有无可能成功”、“究竟自己有无拣错”。查实,系尼个时候,你已经无必要问自己究竟自己有无甘能力。因为,船已经开左,指南针,只指向你嘎目的地,就算你五知道你仲有几耐先可以埋岸,有能力克服所有障碍,你都系无得回头嘎啦。既然系甘,就五好考虑甘多啦!向住果个理想行就系啦,反正你都无地方可以去,无其他选择可以选。就算全世界系度怀疑你,你都要相信自己,甘样,你做一日人,就有接近理想一日。就算最后,你失败左,甘都无所谓啦。反正,你最后都系五知道嘎啦,因为你系你仲未离开嘎一日,即一直系度追寻,到你离开之后,你就咩都五知道啦,又有咩所谓呢?

所以,话呢?

理想系点都值得追求嘎,五好念嘎结果,点样你都好赚嘎。相信自己啦,有理想嘎人!

发表评论